sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Linkki

Moi (:

Olen Dipp. Vanha Panfuilija kyllä. Sillä olen sama tyyppi, kuin frekulina. Mutta tein uude Pandan. Olen miettinyt Panfua jo kauan, jatkanko vai lopetanko. En halunnut vaan jättää Panfua noin vain. Mutta tein siksi uuden Pandan. Olen miettinyt mitä Blogini. Olen täällä nytten kesällä opetellut tekemmään esim, ulkoasuja. Ja osaan nytten tehdä paremipia kuvia ilmain näitä ohjelinia: PiZap, Picnik ja  Paint. Käytän yhtä ohjelmaa vaan. Mutta joskus ota apua noista muista kyllä. Tänne en luultavasti postaile paljon, mutta aina kun ehdin. En ole varmaan joka päivä Panfussakaan, mutta yritän tehdä parhaani. Teen blogini niin nopeasti valmiiksi kuin ehdin (; Niin, ja muuten, haluun linkin Panfun sivuille. Näitä juttuja on luvassa:

Video
Tilau ja kopiointisivu
Kilpailuja
Kuukauden Panda
Opettele englantia (Aloitetaan mun ensimäisestä kirjastani, en ole myöskään niin hyvä englannissa)
Vinkkeijä ja muutakin hubaa

Ja viälä, anteeksi, jos tulee värinkirjoituksia.

Rakkaudella, Dipp

1 kommentti:

  1. Frekuuuuuuu! Tai siis Dipp :D Ihanaa, kun teit tän blogin :) Montako sulla jo on?

    VastaaPoista